fredag 11 maj 2012

att få ett barnrum vid dryga trettio



vi har inte haft något barnrum här i lägenheten pga brist på just rum, utan bara en barnhörna och tja... barnsaker lite överallt i största allmänhet. men snart: vi har barnrum! vet inte vem som är mest exalterad över det av mig och Ungen, mycket pekar på att det skulle kunna vara jag. med (väldigt) jämna mellanrum hittar jag nämligen mig själv internetsurfandes och suckandes över fina saker jag bara MÅSTE ha i mitt eh, jag menar givetvis BARNENS rum. hittar så mycket fint att jag eventuellt planerar att göra alla rum i huset till barnrum. och skulle det mot all förmodan komma något slags veto mot det, så finns det ingen – INGEN – som kan stoppa mig från att gå totally bananas i barnrummet.

dagens älsklingar: gran-tapeten och printarna från Fine Little Day, Ingela P Arrhenius finurliga skapelser i stort, den gula, glada hyllisten från Designtorget och de fina kaninlådorna av Matilda Lindblom och Sanna Lindström för Heirloom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Barnrummet är verkligen det roligaste rummet att inreda!!! Och Ingela P Arrhenius tavlar kan man ju inte få nog av. Sååååå fina!! Det svåra är bara att välja. :) Vill du ha mer inspiration så kan jag rekomendera www.mokkasin.com Så mycket fina grejjer!!!
Lycka till!!
Ser fram emot fler bilder från den nya huset!
Kram Lovisa J

Petra sa...

Det kommer bli så fint, sååå FINT! Jag älskar också barnrum. Har ingen unge själv men kanske en dag... då ska jag också gå bananas :)

Och du, profilbilden till höger är så himla vacker! Fina Fia <3

KRAM!

Marielle sa...

Eh, barnenS rum? Har jag missat nåt?